Szombathelyről is Domcsy írt nekünk, de most még részletesebben talán.
Merci
Szombathely
Az OB. második futamát Szombathelyen rendezték.
A csapatból voltak, akik már vasárnap este elmentek, de erről nem tudok írni, mert nem voltam ott.
Gépátvétel után a szabadedzés következett, ahol megismerkedhettünk a pályával. Voltak benne elég nagy gödrök. Miután mindenki teljesítette, jöttek az időmérők. Volt, akinek jobban sikerült, volt akinek kevésbé. Jött az ifi3. rajtja. Lénárd első helyről rajtolt, míg én csak az ötödik helyről. Lénárd szépen elautózott az első helyen, én pedig harmadikon. Még egy kör volt vissza, mikor mondtam magamban, hogy most már meglesz, fél körrel a vége előtt a mögöttem levő autó kicsit megkoccolt és sikerült neki megelőznie, így csak negyedikként értem célba. A második futam elég izgalmas volt. A rajt után azt vettem észre, hogy a mögöttem levő autó már mellettem van. Az első nagy kanyar előtt, hírtelen rám húzta a kormányt, és sikerült neki kipörgetnie. A mezőny után mentem tovább. Pár kör elteltével, a Lénárd két autóval küzdött, de ráborult egy másik autó és így kitolta a pályáról. Lénárdot úgy tolták le a partról, és tologatták, hogy induljon az autó, de nem indult, félre tolták és sikerült neki elindítania. Így az új rajtban ő is részt vett. Első helyen beért a célba, én meg harmadikként. De mivel külső segélyt kapott, és ezt megóvták, így abból a futamból kizárták. Így napvégére én kerültem az első helyre, Lénárd pedig a másodikra de mivel az első hely őt illette, a második pedig engem, kitaláltam, hogy díjkiosztón cseréljünk kupát és helyet is. Apa ebben támogatott, hogy ennek így kell lennie, ezt meg is tettük. Épített kategóriában két versenyzőnk indult. Farkas Marcell az első futamban harmadik lett, a második futamban nem sikerült beérnie, mert elszakadt a gázbovdenje. A harmadik futamban második lett. Így ő lett a második. Endrődi Boldizsár az első futamban második helyet szerezte meg. A második futamban nem indult el, mert bemérgedett, hogy mindig ő előttük locsolják be a pályát. A harmadik futamban harmadik lett, így összetettben is a harmadik helyet szerezte meg. Lada kategóriában tőlünk csak Hardi Ferenc nevezett, de az autója feladta és az időmérőt sem tudta teljesíteni. Széria kis kategóriában Sipos Tamás az első futamban második, a második futamban pedig első lett, a harmadik futamban csak negyedikként ért célba, ez elég is volt a napi győzelemhez. Nagy tapsot és füttyöt kapott ő is, mint mindenki más. Sipi mint elmondta, meglepődött hogy ennyire is képes az autója. Tóth Tamás is széria kiskategóriában indult, aki Sipit segítette, ennek ellenére is első versenyén ötödik lett. Nőiben is két versenyzőnk indult, Kámán Tímea első helyről, Kovácsné Horváth Beáta pedig harmadikról. Dobogó közepére Timi, a második fokra pedig Bea állhatott. Szuperfutamban Boldizsár indult a sáros pályán, sok előzéssel, csúszkálással negyedik lett. Szerelőiben Németh Gergő indult az első helyet megszerezve.
A csapat a maximális 30 pontot szerezte, ezzel holtversenyben első helyen állunk.
Lakatos Dominika
Az évad első versenyéről Dominika írt nekünk versenybeszámolót!
Ahogy olvastam elég részletesen írt a versenynapról.
Merci
Marcali
2010-re megalakult a Kustánszeg SE roncsderbys szakosztálya, a 9-es kezdő számjeggyel.
Az évad Marcaliban kezdődött 2010. május 9-én. Voltak, akiknek nem készült el az autója, de így is szép számmal érkeztünk. Versenyzői eligazításon megtudtuk, hogy idén már lámpás indulással rajtolunk. Eligazítás után jött a gépátvétel. Kisebb hibákkal de miden autónk átment. Voltak, akik műszaki problémák miatt már a szabad edzést sem tudták teljesíteni. Időmérőt én sem tudtam menni, ugyanis nem működött a Suzukin a ventilátor, mire megcsinálták, már hiába mentem a rajthoz, nem indulhattam el. De sebaj, utolsókból lesznek az elsők, mondták többen is. Nagy izgalmakkal indultunk az első futamon. Mindjárt az első kanyarban már két autót sikerült megelőznöm. Végül 3.-ként értem célba, míg a Lénárd ugyanebben a kategóriában elsőként. 2. futamban jól belocsolták a pályát, a sártól nem igen láttunk, nekem egyszer sikerült megpördülnöm. Csúszkálások ellenére megint 3. lettem, Lénárd pedig 2. Összesítve a dobogó közepre Lénárd, a legalsó fokára pedig én állhattam. Épített kategóriában Endrődi Boldizsár indult a 908-as VW motoros szöcskéjével. Az egyik futamban kipördült és nem indult el az autója, így 3. lett. Széria kiskategóriában indult a csapatból Sipos Tamás, a 911-es Hondával. A 2. futamban a nagy sár miatt ő is sokat pörgött, és nem sokat látott. De ennek ellenére is 4. lett. Széria közép kategóriában Csizmazia Sándor indult, a 978-as Mazdájával. Neki is sáros pályán kellett teljesítenie 2. futamát, de neki ez nagyon kedvezett ugyanis azt a futamot sikerült neki megnyernie. Lada kategóriában két versenyzőnk is indult. Egyik Geráth Péter, aki az első borulását már meg is tette, 5. helyen végzett. A másik Hardi Ferenc, aki 2. helyen teljesített. A szuperfutamban is elindult, ahol szintén 2. lett. Női kategóriában Kámán Tímea indult a 982-es Mazdájával, 1. helyen ért célba. Szerelő futamban Németh Gergő indult el a 982-es Mazdával, a dobogó 2. fokára állhatott.
Mindjárt az első versenyről 28 ponttal térhettünk haza. Jó verseny volt, az idő is kedvező volt, csak a nagy por ne lett volna.